label

Prihlásiť sa

správa účtu

O nákupe

  1. Ako nakupovať
  2. 14-dňový rezervačný systém
  3. Doprava a platba
  4. Vrátenie tovaru
  5. Obchodné podmienky

Ako nakupovať

  1. Nájdite si v obchode tovar, ktorý chcete kúpiť.
  2. Potom kliknite na tlačidlo "Do košíka". V tejto chvíli ešte nie je nič záväzné, objednávku môžete kedykoľvek zrušiť.
  3. Ak toho chcete kúpiť viac, hľadajte ďalej, prezerajte, vyberajte a ak vám do oka padne niečo ďalšie, opäť kliknite na tlačidlo "Do košíka".
  4. Ak máte definitívne vybrané a prajete si tovar objednať, kliknite v "Nákupnom košíku" na tlačidlo "Na dopravu a platbu" (ak nie ste v "Nákupnom košíku" kliknite vpravo hore na ikonu "Košík").
  5. Na tejto stránke zvoľte najprv vľavo typ dopravy a potom vpravo typ platby. Následne kliknite na tlačidlo "Na dodacie údaje".
  6. Tu vyplníte dodacie údaje, alebo sa môžete prihlásiť k svojmu účtu (ak ste registrovaný) a údaje sa vyplnia automaticky. Ak registrovaní nie ste, vyplňte všetky údaje a zaškrtnite úplne dole "Prajem si založiť nový účet". Po vyplnení údajov kliknite na tlačidlo "Na súhrn a odoslanie"
  7. Na nasledujúcej stránke sa zobrazí vaše kompletná objednávka vrátane poštovného a celkovej čiastky, ktorú vám budeme účtovať. Ak nemáte už žiadne výhrady odsúhlaste obchodné podmienky a stlačte tlačidlo "Odoslať objednávku", čím sa objednávka stáva z vašej i našej strany záväznou.
  8. Ak je objednávka úspešne odoslaná a zapísaná do databázy, zobrazí sa vám číslo tejto objednávky. Na vašu e-mailovú adresu obdržíte potvrdenie objednávky. Pozor – keď vám potvrdenie objednávky elektronickou poštou nebude doručené, môže to znamenať, že sa objednávka správne neuložila do databázy. V takom prípade nás okamžite kontaktujte.
  9. Zásielka, ktorú dostanete, bude obsahovať dodací list. Faktúru obdržíte na uvedený email. Ďakujeme vám, že ste sa rozhodli nakupovať práve u nás.
Hore

14-dňový rezervačný systém

Záväzná rezervácia je možná maximálne 14 dní.

Ak rezerváciu pred vypršaním rezervačný lehoty v košíku nedokončíte, rezervácie sa automaticky stornuje a Vaše úlovky budú znovu pridané do predaja.

 

Ako na to?

  • Musíte sa prihlásiť (ak nie ste zaregistrovaný, musíte to najprv urobiť)
  • Úlovky, ktoré máte vybrané v košíku a po dobu 30 minút sú pre Vás blokované, môžete vždy buď hneď kúpiť, alebo Záväzne rezervovať.
  • Ak zvolíte tlačidlo Záväzne rezervovať, úlovky v košíku budú rezervované len pre Vás, po dobu max. 14 dní. Počas tejto doby môžete kedykoľvek pridať ďalšie úlovky, aby ste dosiahli limit bezplatnej prepravy. Nemôžete však odstrániť žiadne úlovky, ktoré ste vybrali z rezervácie.
  • Ak budete mať v košíku už vytvorenú svoju Záväznú rezerváciu a vyberiete si ďalšie úlovky, vždy pôjdu kúpiť len spolu s rezerváciou, teda vždy len celý košík.
  • Pred uplynutím termínu rezervácie budete prostredníctvom e-mailu informovaný, aby ste dokončili svoju záväznú rezerváciu. Tým, že sami dokončíte svoju záväznu rezerváciu, môžete si vždy vybrať zo všetkých možností platby a všetkých možností dopravy. Neobmedzujeme vás na dobierku alebo bankový prevod, môžete tiež použiť svoju obľúbenú a najrýchlejšiu online platbu.
Hore

Doprava a platba

Doprava

Slovenská pošta

Balík - 5 EUR - pri nákupe nad 23 EUR iba 4 EUR, pri nákupe nad 39 EUR ZADARMO

Kuriér

Balík - 4 EUR - pri nákupe nad 23 EUR iba 3 EUR, pri nákupe nad 39 EUR ZADARMO

Platba

Dobierka - 1,39 EUR - Celú sumu za balík platíte pri jeho prevzatí

Bankový prevod - Bezplatne - Zaplatíte prevodom zo svojho bankového účtu

Online platobné metódy PayU - Bezplatne - Najrýchlejší možnosť platby. Zaplatíte kartou, alebo cez zrýchlený bankový prevod

 

 

Hore

Vrátenie tovaru

Napriek všetkým našim snahám, aby ste čo najjednoduchšie vybrali oblečenie a doplnky, možno budete chcieť niečo vrátiť. Samozrejme, môžete tak urobiť do 14 dní (ak ste spotrebiteľom VOP).

Ako to urobiť?
1. Všetok tovar musí byť nepoužitý a označený čiarovým kódom.
2. Na dodacom liste, ktorý bol zabalený v balení, napíšte dôvod vrátenia a tovar označte v zozname.
3. Pridajte aj číslo bankového účtu, na ktoré vám vrátime peniaze.
4. Opatrne zabaľte tovar tak, aby počas prepravy nebol poškodený.

5. Na odkaze: http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/A10sKCkzXl
Zadajte číslo Vašej zásielky, ktoré Vám prišlo v emailu s potvrdením odoslania. Vždy je v tvare napr. Z 123 4567 890. Vygeneruje sa Vám adresný štítok, ktorý nalepte na pripravený balík.

6. Vezmite balík takto pripravený na pobočku Zásilkovňa.sk, Muchovo námestie 8, 851 01, Bratislavaa odovzdajte ju obsluze.
7. Ak nemáte v bliezkosti tuto pobočku Zásielkovňa.sk, zabalte balík do ďalšieho nepriehľadného obalu a pošlite ho na adresu stejnu adresu.
8. O odoslanie zásielky nás prosím kontaktujte na info@moofi.sk
9. Hotovo.


Vrátenie platby na účet očakávajte do 14 dní od prevzatia tovaru do skladu, nie od odoslanie. Ďakujeme vám za pochopenie.

V prípade nejasností nás kontaktujte .

Hore

Obchodné podmienky

 

1.     Identifikácia predávajúceho

1.1.    VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY spoločnosti Moofi World s.r.o.. so sídlom Nové sady 988/2, 602 00 Brno, Česká republika identifikačné číslo: 05360234, zapísaná v Obchodnom registru Krajského súdu v Brne, spisová značka: C 92399 pre predaj tovaru prostredníctvom on-line obchodu umiestneného na internetovej adrese www.moofi.sk

 

2.     Základné ustanovenia

2.1.    Tieto VOP upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy, kedy na jednej strane je spoločnosť RA Software s.r.o. so sídlom Nové sady 988/2, 602 00 Brno, Česká republika, identifikačné číslo: 04885414, zapísaná v Obchodnom registru Krajského súdu v Brne, spisová značka: C 94901, ako predávajúci (ďalej len „predávajúci“) a na strane druhej je kupujúci, ktorý môže byť spotrebiteľom alebo podnikateľom (ďalej len „kupujúci“).

2.2.    Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti. Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 40/1964 Zb., Občiansky zákonník, ako aj súvisiacimi predpismi.

2.3.    Podnikateľom sa rozumie:

2.3.1.   osoba zapísaná v obchodnom registri,

2.3.2.   osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,

2.3.3.   osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,

2.3.4.   osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.

2.4.    Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim, ktorým je podnikateľ, výslovne neupravené týmito VOP ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia podľa českého právneho poriadku, najmä príslušnými ustanoveniami zák. č. 89/2012 Sb., českého občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi. V prípade akýchkoľvek rozdielov medzi VOP a individuálnou zmluvou, má prednosť text zmluvy.

2.5.    Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito VOP, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí reklamačný poriadok, a že s nimi súhlasí, a to v znení platnom a účinnom v momente odoslania objednávky. Kópiu VOP dostane kupujúci ako prílohu potvrdenia objednávky na zadanú emailovú adresu.

2.6.    Kupujúci výslovne súhlasí s tím, že doručovanie dokumentov prebieha výlučne elektronickou formou, a to na e-mail kupujúceho uvedený v jeho užívateľskom účte alebo pri objednávke. Adresa predávajúceho je info@moofi.sk.

2.7.    Tieto VOP sú k dispozícii na internetových stránkach predávajúceho a je tak umožnená ich archivácia a reprodukcia kupujúcim.

 

 

3.     Predávané produkty

3.1.    Produkty predávané predávajúcim sú zobrazené na webovej stránke www.moofi.sk.

3.2.    Predávané produkty sú z oblasti použitého oblečenia a doplnkov (second hand).

3.3.    Všetky obrázky, ktoré sú na webe uvedené, predstavujú práve ten produkt, u ktorého sú uvedené. Kupujúci berie na vedomie, že tovar predávaný na webe už bol používaný a môže niesť znaky používania, a preto je kupujúci pred zakúpením tovaru povinný prezrieť si jeho stav podľa uvedenej fotografie.

 

4.     Objednávkový proces

4.1.Objednávať je možné nasledujúcimi spôsobmi:

4.1.1.   prostredníctvom elektronického obchodu www.moofi.sk

4.1.2.   emailom na info@moofi.sk;

4.1.3.   telefonicky na tel. +420 732 624 146 .

4.2.    Ako objednať prostredníctvom elektronického obchodu

4.2.1.   Najskôr je nutné vybrať zvolený produkt, jeho variantu (ak je dostupná, napr. veľkosť, farbu, alebo si navoliť požadované parametre produktu) a vložiť ho do elektronického košíka tlačidlom „Kúpiť“. Po vložení produktu do košíka je možné pokračovať v nákupu, alebo prejsť do Košíka.

4.2.2.   Košík má štyri kroky. V prvom kroku si zákazník kontroluje jeho obsah, môže upraviť množstvo produktov (ak je dostupné) a prípadne vložiť zľavový kupón alebo darčekový poukaz, ak ho zákazník má k dispozícii.

4.2.3.   V druhom kroku si zákazník volí spôsob dopravy a platby za tovar. Dostupné možnosti sú špecifikované v bode 10 a 11 týchto všeobecných obchodných podmienok.

4.2.4.   V treťom kroku zákazník vyplňuje údaje potrebné pre doručenie tovaru, alebo sa môže prihlásiť ku svojmu užívateľskému účtu a údaje potrebné pre doručenie budú vyplnené automaticky. Viac informácií k užívateľskému účtu je popísané v bode 7 týchto všeobecných obchodných podmienok.

4.2.5.   V štvrtom kroku sa nachádza rekapitulácia objednávky, potvrdenie súhlasu so spracúvaním osobných údajov a odoslanie objednávky. Proces uzavretia zmluvy je popísaný v nasledujúcom bode týchto všeobecných obchodných podmienok.

4.3.    Zákazník odpovedá za dáta a ich správnosť zadané v priebehu objednávkového procesu. Ak tieto dáta nie sú presné alebo pravdivé, musí zákazník kontaktovať predávajúceho na kontaktoch uvedených v bode 4.1.2 resp. 4.1.3., a to bez zbytočného odkladu a ako náhle zákazník zistí, že dáta neodpovedajú skutočnosti.

4.4.Prevádzková doba

4.4.1.   Objednávky cez internetový obchod predávajúceho: 24 hodín denne, 7 dní v týždni, objednávky cez e-mail a telefón medzi 9. a 15. hodinou v pracovné dni.

 

 

5.     Kúpna zmluva

5.1.    Ak je kupujúcim spotrebiteľ, návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru predávajúcim na stránky, kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim spotrebiteľom a prijatím objednávky predávajúcim. Toto prijatie predávajúci bezodkladne potvrdí kupujúcemu potvrdzujúcim e-mailom na kupujúcim zadaný e-mail a k uzavretí zmluvy dochádza práve týmto potvrdením zo strany predávajúceho. Prílohou tohto potvrdenia je aktuálne znenie VOP predávajúceho. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť len na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov. Pre výnimku z tohto postupu pozri bod V. Objednávanie.

5.2.    Ak je kupujúci podnikateľ, návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je odoslaná objednávka tovaru kupujúcim podnikateľom a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia potvrdenia o prijatí objednávky predávajúceho kupujúcemu podnikateľovi s týmto jeho návrhom, a to na podnikateľom zadaný e-mail pri odosielaní objednávky.

5.3.    Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku.

5.4.    Uzavretá zmluva je predávajúcim archivovaná po dobu najmenej piatich rokov od jej uzavretia, najdlhšie však na dobu podľa príslušných právnych predpisov, za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy sú zrejmé z týchto obchodných podmienok, kde je tento proces zrozumiteľne popísaný. Kupujúci má možnosť pred vlastným odoslaním objednávky ju skontrolovať a prípadne opraviť.

 

6.     Doručovanie dokumentov

6.1.    Kupujúci súhlasí s tým, že ako spôsob doručovania dokumentov môže byť použitá jeho e-mailová adresa uvedená v jeho užívateľskom účte alebo v objednávke.

 

7.     Užívateľský účet

7.1.    Na základe registrácie kupujúceho na internetovej stránke predávajúceho môže kupujúci pristupovať do svojho užívateľského rozhrania. Z tohto rozhrania môže objednávať tovar (ďalej ako užívateľský účet). Objednávať tovar užívateľ môže aj bez založenia užívateľského účtu.

7.2.    Pri registrácii na internetovej stránke a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivé všetky údaje. Tieto údaje je kupujúci pri akejkoľvek zmene povinný aktualizovať. Predávajúcim sú údaje uvedené v užívateľskom účte považované za správne.

7.3.    Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovať mlčanlivosť ohľadom týchto informácií, ktoré umožňujú prístup k užívateľovmu účtu. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie užívateľského účtu tretím osobám.

7.4.    Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, kedy kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie ako 2 roky nevyužíva či v prípade, kedy kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy (vrátane obchodných podmienok).

7.5.    Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na údržbu hardvérového a softvérového vybavenia predávajúceho, alebo jeho partnerov.

 

8.     Ceny

8.1.    Všetky ceny sú zmluvné. V internetovom obchode sú vždy aktuálne a platné ceny. Ceny sú konečné, tzn. vrátane DPH, to sa netýka prípadných poplatkov za dopravné a pod.

8.2.    Odporúčaná (pôvodná) cena znamená cenu tovaru, za ktorú sa predmetný tovar bežne predáva na trhu (údaje k 1. 1. 2016).

8.3.    Kupujúci dostane tovar za cenu platnú v čase objednania. Kupujúci spotrebiteľ má možnosť sa pred vykonaním objednávky oboznámiť s celkovou cenou vrátane DPH. Táto cena bude uvedená v objednávke a v správe potvrdzujúcej prijatie objednávky tovaru. Kupujúci spotrebiteľ má možnosť sa pred vykonaním objednávky oboznámiť so skutočnosťou, po akú dobu zostáva ponuka alebo cena v platnosti.

8.4    Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín

 

9.     Záručné podmienky

9.1.    Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom predávajúceho a platnými právnymi predpismi.

9.2.    Ako záručný list slúži nákupný doklad.

9.3.    Kupujúcim, ktorí sú spotrebiteľmi, dáva Predávajúci 24 mesačnú záruku na produkt, kupujúcim, ktorí sú podnikatelia, sa záručná lehota neposkytuje.

9.4.    Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré majú produkty v okamihu zakúpenia a zároveň o nich kupujúci vedel, alebo mohol vedieť v dobe kúpi produktu (napr. z fotografie alebo popisu produktu). Kupujúci berie na vedomie, že produkty predávané na elektronickom obchode www.moofi.sk boli používané, a preto z princípu nesú známky opotrebenia.

 

10.  Platobné podmienky

10.1.  Predávajúci poskytuje nasledujúce platobné možnosti:

10.1.1. platba cez platobnú bránu PayU

10.1.2. platba vopred bankovým prevodom

10.1.3. na dobierku pri doručení tovaru (hotovosť preberá od zákazníka prepravca),

10.2.  Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru kupujúcim.

10.3.  Produkty budú expedované až v momente zaplatení (okrem metódy platby na dobierku).

 

11.  Dodacie podmienky

11.1.  Zasielanie prepravnou službou - GLS:

11.1.1. Tovar je možné kupujúcemu zaslať prepravnou službou. Podmienkou je odoslanie objednávky a jej vyfakturovanie do 11:00 hod. Prepravca garantuje doručenie zásielky kamkoľvek do SR do 3 dní. Cena prepravy sa riadi podľa cenníka aktuálneho v deň objednávky, ktorý je k dispozícii na webovej stránke www.moofi.sk.

11.1.2. Kupujúci, ktorý je podnikateľom, je povinný (kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, je tento postup odporúčaný), aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice) podľa objednávky. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.

11.1.3. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu info@moofi.sk, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.

11.2.  Zásilkovna – odberné miesto

11.2.1. Tovar je možné kupujúcemu zaslať na odberné miesto Zásilkovny. Podmienkou je odoslanie objednávky a jej vyfakturovanie do 11:00 hod. Prepravca garantuje doručenie zásielky kamkoľvek do SR do 3 dní. Cena prepravy sa riadi podľa cenníka aktuálneho v deň objednávky, ktorý je k dispozícii na webovej stránke www.moofi.sk.

11.2.2. Kupujúci, ktorý je podnikateľom, je povinný (kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, je tento postup odporúčaný), aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice) podľa objednávky. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.

11.2.3. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu info@moofi.sk, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.

11.3.  Tovar nie je možné odobrať osobne.

11.4.  Ak bude kupujúci trvať na inej forme doručenia ako ponúka predávajúci, po dohode je takéto dodanie možné, náklady v tomto prípade nesie plnou váhou kupujúci.

11.5.  V prípade, ak je z dôvodov zavinených kupujúcim nutné tovar doručovať opakovane alebo iným, ako vopred dohodnutým spôsobom, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným alebo iným doručovaním tovaru predávajúcemu.

 

12.  Odstúpenie od zmluvy

12.1.  Odstúpenie od zmluvy kupujúcim, ktorým je spotrebiteľ

12.1.1. V zmysle ustanovenia zákona má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote doručený list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.

12.1.2. Ak kupujúci zašle predávajúcemu informáciu o odstúpení od zmluvy, je povinný mu do 14tich dní zaslať späť produkt s kompletnou dokumentáciou od zaslania tejto informácie.

12.1.3. Odstúpenie od zmluvy je možné uskutočniť prostredníctvom elektronickej pošty alebo písomne na adresu sídla Predávajúceho.

12.1.4. Tovar by mal kupujúci spotrebiteľ vrátiť úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal. V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, môže predávajúci vrátenú kúpnu cenu znížiť o tomu odpovedajúcu čiastku.

12.1.5. Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitiu práva spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, darovacia zmluva stráca účinnosť a kupujúci je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť i s ním súvisiace poskytnuté darčeky. V prípade, že tieto nebudú vrátené späť, budú tieto hodnoty chápané ako bezdôvodné obohatenie kupujúceho, a to formou prevodu na účet. Inakšie zaslanie peňazí nie je možné.

12.1.6. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru vznikne kupujúcemu nárok na vrátenie zaplatených finančných čiastok spojených s vráteným tovarom, ktoré budú vrátené kupujúcemu najneskôr do 30 dní od odstúpenia od zmluvy.

12.1.7. Náklady na vrátenie produktu nesie spotrebiteľ, najvyššia čiastka za dopravu by nemala presiahnuť 8 EUR.

12.2.  Odstúpenie a tovar zasielajte na adresu:

12.2.1. Moofi World s.r.o., Dělnická 4898/1a, 586 01, Jihlava, Česká republika

 

 

13.  Ochrana osobných údajov

13.1.  Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité k uskutočneniu plnenia zmluvy s kupujúcim, marketingových akcií predávajúceho a môžu byť poskytnuté tretej osobe napr. situácie súvisiacej s distribúciou či platobným stykom týkajúceho sa objednaného tovaru (oznámenie mena a adresy dodania) a tiež obchodnýcm a zmluvným partnerom spoločnosti. Predávajúci je registrovaný na Úrade pre ochranu osobných údajov v Českej republike. Predávajúci postupuje tak, aby subjekt údajov neutrpel ujmu na svojich právach, najmä na práve na zachovanie ľudskej dôstojnosti, a tiež dbá na ochranu pred neoprávneným zasahovaním do súkromného a osobného života subjektu údajov. Osobné údaje, ktoré sú poskytnuté dobrovoľne kupujúcim predávajúcemu za účelom splnenia objednávky a marketingových akcií predávajúceho, sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade s platnými zákonmi. Kupujúci dáva predávajúcemu svoj súhlas na zhromažďovanie a spracovanie týchto osobných údajov na účely splnenia predmetu uzatvárané kúpnou zmluvou a využitie pre marketingové účely predávajúceho (najmä pre zasielanie obchodných oznámení, sms), a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním zaslaným na adresu predávajúceho. Za písomné vyjadrenie sa v tomto prípade považuje aj forma elektronická, najmä prostredníctvom kontaktného formulára na webových stránkach predávajúceho. Kupujúci má právo prístupu k svojim osobným údajom a právo na ich opravu (prostredníctvom citovaného kontaktného formulára vrátane práva požadovať vysvetlenie a odstránenie nevyhovujúceho stavu a ďalších zákonných práv k týmto údajom.

13.2.  Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na internetovskej stránke možné urobiť a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť, aj keď by nedochádzalo k ukladaní tzv. cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.

 

 

14.  Práva z chybného plnenia

14.1.  Predávajúci je zodpovedný za to, že produkt v dobe jeho dodania nemá chyby, ktoré by bránili jeho použitiu (napríklad dodanie iného produktu, než ktorý bol Kupujúcim objednaný).

14.2.  Ak kupujúci zistí, že je produkt chybný, musí bez zdržania kontaktovať predávajúceho, najneskôr do 2 mesiacov od tohto zistenia. Pravidlá pre chybné plnenie sa použijú najneskôr do 6 mesiacov od doručenia produktu, v opačnom prípade nesie zodpovednosť za chybné plnenie Kupujúci.

 

15.  Informácie riešení sporov

15.1.  Spory zo zmlúv sú vo väčšine riešené obratom prostredníctvom e-mailov na adresu info@moofi.sk alebo po telefónne na čísle +420 732 624 146 v dobe prevádzky zákazníckej podpory, ktorá je uvedená na webovej stránke www.moofi.sk.

15.2.  Informácie o alternatívnom riešení sporov

15.2.1. Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.

15.2.2. Kupujúci ktorý je spotrebiteľom, má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporu, ak predávajúci na žiadosť, uvedenú vyššie odpovedal zamietavo, alebo na ňu neodpovedal do 30 dní od doručenia žiadosti.

15.2.3. Subjektom alternatívneho riešenia sporov vyplývajúcich z kúpnych zmlúv na ktoré sa vzťahujú tieto obchodné podmienky je Slovenská obchodná inšpekcia, IČO: 17331927, sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava, adresa na podávanie elektronických podaní ars@soi.sk.

 

16.  Záverečné ustanovenia

16.1.  Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné od 1. 10. 2016. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť VOP bez predchádzajúceho upozornenia.

V Brne dňa 1. 10. 2016

 

Hore